PUC Aabenraa

Kurser og workshops

SundSkole 2025 udbyder løbende kurser og kørekort.

Kurser og workshop

Kursus i at bruge Kano / SUP / tømmerflåde fra Grejbanken

Har du lyst til at give dine elever en fed natur- og fritidsoplevelse fra søsiden? Så kommer her den oplagte mulighed. Grej til SUP, kanoer og tømmerflåde kan lånes i grejbanken.

Krav til sejlads i kano/SUP og tømmerflåde

For at booke kanoer/SUP eller tømmerflåde i grejbanken, kræves det at den ansvarlige underviser har et gyldigt vandkørekort til at sejle med elever. Et vandkørekort sikrer et grundlæggende kendskab til sejlads med elever samt regler og praktisk sejlads herunder kæntring, bjergning m.v. På kurset vises der desuden forskellige undervisningsforløb, som kanosejls kan understøtte. For at deltage på kurset, er det et krav at kursisterne har en godkendt svømmeprøve.

Kursusdage

Udbydes løbende.

Kontakt

Kontakt Gaby Scheel Knudsen, gsk@aabenraa.dk, Tlf 7376 8038, hvis du har kommentarer eller ønsker ifht kurser, kørekort eller workshops.