Elevens progression (1)

Med fokus på den enkelte elevs progression skal alle elever blive så dygtige, de kan, til dansk og matematik, så de bliver klar til videre uddannelse og Det Gode Liv.

Den stærke faglige fokus på dansk og matematik stammer fra Folkeskolereformen i 2014. Desuden er opnåelse af karakteren 2 i dansk og matematik for de unge adgang til en ungdomsuddannelse.

• Undervisningsforløb og links

• Inddrag autentiske datasæt fra naturvidenskabelig forskning direkte i matematikundervisningen.

• ggbkursus.dk har til formål at udbrede kendskab til og lære undervisere og elever i Danmark at anvende GeoGebra. På sites findes tastevejledninger, links og videovejledninger. Indholdet kan bruges i undervisningen og forberedelsen samt som opslagsværk.
    • GGBLær.dk indeholder elæringsmoduler til henholdsvis indskolingen, mellemtrin og udskolingen og giver eleverne adgang til at lære at bruge IT i der tilegnelse af matematiske kompetencer.